Disse retningslinjer gælder for de informationer jeg indsamler på folk, som afgiver dem via hjemmesiden, mail og telefonisk henvendelse. Når du giver Liseskole.dk personoplysninger, samtykker du samtidig i, at jeg behandler dine persondata i overensstemmelse med privatlivspolitikken her. Personlige oplysninger omfatter enhver form for information om en identificerbar person. Jeg forbeholder mig retten til løbende at opdatere persondatapolitikken i overensstemmelse med gældende lovgivning på området, og vil i videst muligt omfang opdatere mine kunder og besøgende herom.

Dataansvarlig er Lise Skole

Persondatapolitik

Personlige data gemmes kun, hvis de er frivilligt oplyst, og jeg gemmer dem kun så længe, de er relevante for mig.

Hvis du giver mig oplysninger om en anden, er det dit ansvar at sikre, at du har retten til at give mig de oplysninger.

Jeg videregiver kun dine personoplysninger, hvis det er nødvendigt for den service, jeg leverer.

Du har til hver en tid ret til at få indsigt i de personoplysninger, jeg har på dig, og hvis de ikke er korrekte, har du ret til at få rettet de pågældende oplysninger. Herudover har du altid ret til at blive slettet fra mit system. Desuden har du også altid de rettigheder, som Den Europæiske Unions Generelle Databeskyttelsesforordning giver enkeltpersoner. Hvis du har nogle henvendelser angående dine personlige oplysninger, bedes du henvende dig på mail@liseskole.dk

Indsamling og behandling af dine personoplysninger

Afhængigt af hvad du gør, registrerer og gemmer jeg dine personoplysninger. Hvis du f.eks. skriver en henvendelse til mig eller bliver kunde, gemmer jeg typisk dit navn, email-adresse og telefonnummer. Jeg gemmer oplysningerne for at kunne hjælpe dig bedst muligt. Du vil til hver en tid blive informeret i forbindelse med indsamling af oplysninger.

Videregivelse af personoplysninger

Jeg deler ikke dine personlige oplysninger med andre, medmindre du har givet mig tilladelse til det, eller hvis det er påkrævet i henhold til gældende lovgivning.

Hjemmeside bruger Google Analytics, som er en hjemmeside, der hjælper med webanalyseservice – de anvender cookies. Det gør de udelukkende, for at forbedre oplevelsen. Der opsamles udelukkende information om din brug af Liseskole.dk hjemmesiden. Google Analytics indsamler oplysninger om dit operativsystem, browser, IP-adresse, den tidligere besøgte hjemmeside og dato og tidspunkt for, hvornår du har besøgt vores hjemmeside. Der benyttes ikke data fra cookies til at indsamle personlige oplysninger om dig, og ingen af de informationer, der fås fra cookies, sendes videre eller sælges. For flere oplysninger om Google Analytics’ brug af cookies, kan du besøge følgende hjemmeside: HTTPS://POLICIES.GOOGLE.COM/PRIVACY?HL=DA

Vær dig selv – og vær glad.

Afhjælp og opløs de udfordringer du har ved hjælp af olier fra DoTerra. Det lyder for godt til at være sandt, men ofte findes løsningen i det simple. Så uanset hvad du tumler med, så kan jeg hjælpe dig.